sobota 28. ledna 2012

Chinese Laundry in da house

I když je léto docela daleko, musela jsem si udělat radost. Macarons doma už nikdo nechce jíst (jen má neteř ocenila macarons ala Elmo ze Sesame Street) , muffiny už vůbec ne, takže mi v tom chmurném počasí nedělá radost ani pečení dobrot pro nejbližší okolí. Ani se nebudu bavit o škole, která mi přidělává jen vrásky a já se neskutečně těším až odstátnicuju. Nejdřív ale musím dopsat tu diplomku, že. Počítala jsem to a zhruba 18 let studovat, to zní děsivě.

Únorový výlet do Milána se zdá být ohrožen věčně ubrblaným a protivným "spolucestujícím", ty nejbližší už ani nebaví poslouchat moje "vylévárny" o tom, jak je venku škaradě a že mi teď nic nejde, takže nějaký prezentík pro mou maličkost na sebe nenechal dlouho čekat. Z druhé strany někteří lidí jsou depresivní celý život, žerou vám energii, jsou protivní  a ve srovnání s nimi jsem úplná optimistická hvězda ! :)

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale zimní počasí (nonstop tma) ani můj um ohledně focení (nulový) není úplně ok, takže to bude chtít čas. Dobře, spíše hodně času, než se naučím udělat slušné fotky.

Takže tram ta da dááááááá. Moje první Chinese Laundry !






 Jsou skvělé, užasně pohodlné, kožené a dá se v nich chodit !  Na svou příležitost si budou muset ještě nějaký měsíc počkat.



Kdo nezkusil neuvěří, jak je těžké vyfotit botu, když ji máte na noze :)

Žádné komentáře:

Okomentovat