středa 9. listopadu 2011

Hana Dolce vs Dolce Vita

Můj život je zatím sladký a větší starosti se mi obloukem vyhýbají. Výhledově je mojí největší starostí zkouškové, diplomka, státnice, pořádná práce, vlastní bydlení.........ufff, to bylo ukrutně výhledově :)

Občas je ale třeba  "přisladit", a proto peču dobroty, vařím a smažím pro mé milované. Žádný zajímavý recept nezůstane bez povšimnutí. Pokud bude po ruce foťák a správné světlo, dozvíte se o mém kulinaření i Vy stejně jako o mé posedlosti kávou, která dohání k šílenství všechny "rádoby" baristy v okolí mého bydliště...sranda musí být :)

Častější výlety do Itálie ve mně zanechaly fashion stopu, takže se urputně chci proměnit v chic lady a high heels dostávají čím dál více prostoru. Za dva týdny mě čeká Bologna a Florencie, takže už pomalu dělám prostor ve skříni a pořád se nemůžu rozhodnout, jak velký kufr mám vzít s sebou

První post commin´soon !!!





Žádné komentáře:

Okomentovat